Контакти

 

Подаване на писмено оплакване/жалба може да направите в офис на Банката по стандартна бланка, приложена тук.

Предлагаме на вниманието Ви извадка от "Политика за жалби" на TBI Bank, чрез която да се запознаете с всичко необходимо свързано с подаването на жалби към Банката.

*Важно Не изпращайте съобщения, съдържащи поверителна информация по електронен път. Сигурността на информация, изпратена по eлектронен път, въпреки всички взети мерки за безопасност, не може да бъде напълно гарантирана и има вероятност да бъде използвана от трети страни.

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък
| 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя
| 10:00 - 18:00 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54