TBI Bank обяви финансовите си резултати за 2017 г. и планове за ускорена дигитализация

18.04.2018    Share +

TBI Bank обяви финансовите си резултати за 2017 г. и планове за ускорена дигитализация

TBI Bank остава една от най-ефективните банки на пазара, показват консолидираните финансови резултати на институцията за 2017 г. TBI Bank отбелязва завидни резултати по възвращаемост на активите и собствения капитал и ръст по повечето ключови финансови показатели спрямо година по-рано. Това стана ясно на среща с журналисти днес.

Активите на банката нарастват с 15% до 719 млн. лв., а нетната печалба с 19% достигайки 38.9 млн. лв. Възвращаемостта на активите е 5.4%, а на собствения капитал – 21%, възвращаемостта на обслужвания портфейл е 36%, а съотношението на разходите към приходите - 50%. През 2017 г. TBI Bank постига рекорден растеж със сключени 328 хил. договора, а портфолиото от потребителски кредити се увеличава с 39%.

На срещата мениджмънтът на банката представи своята стратегия за дигитализация и амбицията си да се превърне в дигитална банка от следващо поколение. TBI Bank ще продължи да развива офлайн каналите, като паралелно трансформира ИТ инфраструктурата, системите и процесите си.

„Поставяйки акцент върху дигиталното кредитиране, ние се стремим да подобрим финансовия живот на потребителите, които предпочитат този тип комуникация със своята банка или пък не са обхванати от традиционното банкиране“, казва Питър Барон, изпълнителен директор на TBIF Financial Services, компанията-собственик на TBI Bank. Дигитализацията не е диета, а начин на живот и трансформацията трябва да бъде интегрирана в цялостната ни стратегия на постоянно усъвършенстване, добавя той.

Тази еволюция ще се осъществи чрез обединяването на досегашния банков опит на TBI с ноу-хау в областта на финтех и иновациите. „Мобилните устройства все повече доминират живота на нашите клиенти, затова ние ще им дадем възможността да управляват и контролират финансите си чрез мобилни решения. Ще трябва да спечелим правото си да бъдем на техните устройства,“ добавя Барон.

Чрез силна партньорска мрежа TBI Bank съвсем скоро ще лансира платформа за електронна търговия, която ще даде възможност на клиентите да кандидатстват за кредитиране изцяло онлайн. Това ще става с помощта на видео идентификация и чрез издаване на еднократен квалифициран електронен подпис.

„Платформата ни за електронна търговия вече работи успешно в Румъния и осигурява на клиентите и мрежата ни от търговци бързо кандидатстване и одобрение, 24-часов достъп и всичко това – без нито един документ на хартия“, споделя Валентин Гълъбов, председател на Управителния съвет на TBI Bank.  

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък
| 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя
| 10:00 - 18:00 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54