TBI Bank презентира на финансовия форум LendingUP! в Прага

04.04.2018    Share +

TBI Bank презентира на финансовия форум LendingUP! в Прага

Как да извлечем положителна печалба от инвестициите си в онлайн кредитиране? Как да използваме технологиите и изкуствения интелект, за да подобрим кредитната оценка? Как психологията и геймификациите в дигиталното кредитиране могат да допринесат за по-добри резултати едновременно за кредиторите и кредитополучателите? Това са само някои от въпросите, които бяха дискутирани на финансовия форум LendingUP!  в Прага, където присъстваха представители на TBI Bank.

Валентин Гълъбов, председател на Управителния съвет на TBI Bank, взе участие в един от дискусионните панели, посветен на „Възможностите пред пазара на P2P кредитирането и репутационният ефект върху банките“.

„Иновативните финансови услуги като P2P кредитирането не само не са заплаха за банките, те са предизвикателство, което трасира пътя на финансовата индустрия към бъдещето. Смятам, че няма опасност банките да понесат негативите от хипотетична финансова криза поради връзки с финтек компаниите, защото тези две индустрии взаимно се допълват и развиват,“ коментира Гълъбов.

Сред презентаторите на конференцията бяха както традиционните банки като ING Bank Румъния и датската Danske Bank, така и много финтек и старт-ъп компании като дигиталната банка Monzo (Великобритания) и P2P услуги като Robocash (Латвия) и Folk2Folk (Великобритания).

Роксана Кристеа от ING Bank Румъния сподели, че 51% от трансакциите на банката през изминалата година са осъществени чрез онлайн банкиране. „Клиентите на ING посещават клон на банката веднъж на 10 месеца, но влизат в онлайн банкирането си веднъж на всеки три дни“, казва тя.

Blender, глобална платформа, която цели да използва технологиите, за да предоставя отговорни финансови услуги на пазари, необхванати от традиционното кредитиране, показаха как използват поведенчески и психологически данни за подобряване на процеса по оценката на кредитния риск. Британската финтек компания Oakam показа как геймификацията в потребителското кредитиране може да доведе до по-добри финансови резултати за кредитополучателите и кредиторите.

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък
| 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя
| 10:00 - 18:00 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54